کعبه عشق

مرا اندکی دوست بدار اما طولانی

بروخوبم به سلامت ، تو به من دینی نداری

برو با خیال راحت ، چرا اینقدر بی قراری ؟

برو پیش عشق تازه ت ، نگران من نباش

تو چشام نگاه نکن ، نمک رو زخم من نپاش

نمی خوام توی نگاهت ببینم نفرتو راحت

یا تحملم کنی و واسه تو بشم یه عادت

اگه دیگه چشمای من تو دلت جایی نداره

اگه حرفام روی لب هات گل لبخند نمی کاره

برو تا بازم بخندی ، من به لبخند تو زنده م

وقتی تو پیشم نباشی ، به خیالت دل می بندم

اگه واسه قصه ی ما شعر عاشقونه ای نیست

یا اگه برای موندن دیگه هیچ بهونه ای نیست

اگه فکر میکنی دیگه ، این من و تو ما نمیشه

برو خوبم ، به سلامت ، خوب و خوش باشی همیشه

تو که تقصیر نداری ، تنهایی تقدیر منه

غم و گریه و جدایی ، همه تقصیر منه

برو خوبم ، به سلامت تو به من دینی نداری

برو با خیال راحت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,ساعت13:45توسط samid |