کعبه عشق

مرا اندکی دوست بدار اما طولانی

بوی پاییز میاد بوی روزایی که همیشه ازش می ترسیدم که تو نباشی و غم منو از پا دربیاره پاییز داره میاد و تو نیستی تو برای همیشه رفتی ....

دلم خیلی برات تنگ شده ت‌ اوج شادیهام بازم انگار یه چیزی گم کردمو تو نیستی می دونم شاید اگه دوباره این مطالب رو بخونی منو به رگبار فحش ببندی اما باور کن که همیشه تو خواب و خیالمی و همیشه بیادتم اونجاهایی که با تو بودم دیگه هیچوقت میرم اینجا نوشتی نظرات خصوصی رو بخونم منم بهت پیشنهاد می کنم ایمیل هاتو بخونی هنوزم باورم نمیشه ۴ سال عاشقی همش پوچ شد باد هوا شد چطور تونستی کاش منم مثل تو بودم نیومدم اینجا که التماست کنم برگردی چون می دونم میای و منو به فحش می کشی ...

نمی دونم آیا این حس در تو هست یا نه به اولین جایی که دیدمت فکر کن که دیگه منو تو نیستیم به اون هتل به اون کوه که الان من و تویی وجود نداره ... عشق من با اینکه دیگه هیچ جایی تو قلبت ندارمو کامل فراموش شدم با اینکه نفهمیدم چی شد که از دست دادمت با این که میدونم اگه تمام دنیا رو هم بیارم جلوی چشمات دیگه من دلت رو نمی لرزونم اما بهت میگم دوستت دارم و از یادم نمیری ... یادمه خودم بهت می گفتم وقتی کسی رو دوست نداری دیگه هیچوقت تو قلبت نمی تونی جاش کنی منم دیگه هیچوقت تو قلبت جا نمیشم ... اون که تو این عشق باخت من بودم می دونی چرا برای اینکه دلم برات تنگ میشه و دوستت دارم اما دیگه ندارمت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 18 مرداد 1394برچسب:,ساعت20:6توسط samid |