کعبه عشق

مرا اندکی دوست بدار اما طولانی

زخمی تر از همیشه از درد دل سپردن

سر خورده بودم از عشق در انتظار مردن

با قامتی شکسته از کوله بار غربت

در جستوجوی مرحم راهی شدم زیارت

رفتم برای گریه رفتم برای فریاد

مرحم مراد من بود کعبه تورو بمن داد

ای از خدا رسیده ای که تمام عشقی

در جسم خالی من روح کلام عشقی

ای که همه شفایی در عین بی ریایی

پیش تو مثل کاهم تو مثل کهربایی

هر ذره از دلم را با حوصله زدی بند

این چینی شکسته از تو گرفته پیوند

ای تکیه گاه گریه ای هم صدای فریاد

ای اسم تازه من کعبه تورو به من داد

 



نظرات شما عزیزان:

ارسطو
ساعت11:25---2 ارديبهشت 1391

ازچشم یااز آسمان
فرقی نمی‌کند
باران وقتی بر زمین افتاد
دیگر باران نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت11:6توسط samid |